Rider R 216T AWD

Rider s pohonem všech kol a dvouválcovým motorem s vysokým točivým momentem, se kterým dosáhnete skvělých výsledků i v náročnějším terénu. Snadno se ovládá a poskytne vám požitek z jízdy díky výborné manévrovatelnosti. Kloubové řízení umožňuje projet i ty nejprudší zatáčky. Rider se lehce startuje pouhým otočením klíče. Je vybaven LED reflektory pro práci ve tmě. Dodává se bez žacího ústrojí. POZNÁMKA: Služba Husqvarna Connect není v České republice dostupná. V průběhu trvání jarní akce (10. 3. – 16. 6. 2021) dostanete jako bonus Husqvarna 115iL akumulátorový vyžínač + Husqvarna 115iHD45 akumulátorový plotostřih set (včetně akumulátoru BLi10 a nabíječky QC80) ZDARMA.

  • Výška sečení, min-max
    25-75 mm
  • Šířka sečení, min-max
    94-103 cm
  • Zapínání žacích nožů
    Automatické

CHARAKTERISTICKÉ VLASTNOSTI

Chcete se více dozvědět o našem výrobku? Seznamte se s jeho konstrukčními prvky a vlastnostmi.

R 214T AWD

Pohon všech kol

Pohon všech kol zajišťuje výbornou trakci na nerovném, vlhkém a kluzkém terénu a na svazích. Funkce AWD automaticky koriguje záběr na všechna čtyři kola s ohledem na situaci a stav povrchu.

Kloubové řízení

Unikátní kloubové řízení umožňuje, aby se zadní kola dostala pod stroj. Výsledkem je vynikající manévrovatelnost s minimálním poloměrem otáčení při plném záběru volantem.

Startování otočením klíčku

Snadné spouštění za jakýchkoli povětrnostních podmínek. Není třeba sytiče, jen otočíte klíčkem a můžete jet.
R 214T AWD

Nastavitelný volant

Pro lepší pohodlí a ergonomii lze pomocí teleskopického sloupku řízení upravit výšku volantu.
Easy adjustment of the steering wheel
R 214T AWD

Pohon všech kol

Pohon všech kol zajišťuje výbornou trakci na nerovném, vlhkém a kluzkém terénu a na svazích. Funkce AWD automaticky koriguje záběr na všechna čtyři kola s ohledem na situaci a stav povrchu.

Kloubové řízení

Unikátní kloubové řízení umožňuje, aby se zadní kola dostala pod stroj. Výsledkem je vynikající manévrovatelnost s minimálním poloměrem otáčení při plném záběru volantem.

R 214T AWD

Startování otočením klíčku

Snadné spouštění za jakýchkoli povětrnostních podmínek. Není třeba sytiče, jen otočíte klíčkem a můžete jet.

Easy adjustment of the steering wheel

Nastavitelný volant

Pro lepší pohodlí a ergonomii lze pomocí teleskopického sloupku řízení upravit výšku volantu.

Specifikace

Specifikace motoru

Zdroj energie
Benzin
Výrobce motoru
Briggs & Stratton
Čistý výkon při přednastavených otáčkách, kW
9.7 kW
Počet válců
2
Zdvihový objem válce
656 cm³
Typ mazání motoru
Plně tlakové
Chlazení motoru
Vzduchem
Olejový filtr
Ano

Systém pohonu

Typ převodu / náhonu
Hydrostatická AWD
Pojezd
Ovládáný pedálem
Model převodovky
K574
Výrobce převodovky
Tuff Torq
Náhon na všechna kola (AWD)
Ano

Žací ústrojí

Šířka sečení, min-max
94-103 cm
Výška sečení, min-max
25-75 mm
Zapínání žacích nožů
Automatické

Baterie

Typ akumulátoru
Olovo-kyselinový
Napětí baterie
12 V
Kapacita baterie, Ah
24 Ah
Celková hmotnost baterie
5.4 kg

Vybavení

Elektrický start
Ano
Parkovací brzda, typ
Disková
Počítadlo provozních hodin
Digitální
Materiál sedadla
PU
Odpružené sedadlo
Ano
Sklopné sedadlo
Ano
Držák na pohárek
Ano
Umístění palivové nádrže
Na boku (1)

Rozměry / Hmotnost

Základní stroj, délka, cm
196 cm
Základní stroj, šířka, cm
88.3 cm
Základní stroj, výška, cm
112 cm
Rozměry pneumatiky, přední
170/60-8
Rozměry pneumatiky, zadní
170/60-8
Rozvor, cm
88.7 cm
Hmotnost, kg
226 kg
Hrubá tažná hmotnost
110 kg [1]

Údaje o hladině zvuku a hluku

Hladina akustického tlaku u ucha obsluhy, db(A)
84 dB(A)
Hladina akustického výkonu, měřená dB(A)
98 dB(A)
Hladina akustického výkonu, garantovaná (LWA), db(A)
99 dB(A)

Údaje o vibracích

Vibrace volantu, m/s²
2.5 m/s²
Vibrace sedadla, m/s²
0.7 m/s²

Údaje o emisích

Emise výfukových plynů (CO2 EU V)
830 g/kWh [2]
[1] For 2-wheel drive machines, towing of trailer is only allowed in dry conditions and on flat surfaces. Be aware that towing of trailer may shorten the life time of the Rider's transmission.
[2] Toto měření CO2 je výsledkem zkoušek v pevně stanoveném zkušebním cyklu za laboratorních podmínek a motoru představujícího řadu motorů a neznamená a ani nevyjadřuje žádnou záruku výkonu konkrétního motoru.